भगवान विष्णुको मैल
विकार स्वरुपि माया मोहको बुद्धावतारको यस कथा अन्य पुराणहरुमा पनि दोहोर्याउंदै
रहे ताकि जनतामा बुद्ध र वहाँको शिक्षा धर्म प्रति हीनभाव पुष्ट होओस् ।
अग्निमहापुराणम्
वक्षे बुद्धावतारं च,पठतः शृण्वतोर्थदम्
।
पुरा देवासुरा
युद्धेऽ दैत्यैर्देवाः पराजिता।।
अब म बुद्धावतारको
वणन गर्दछु,जो पढने र सुन्नेहरुको मनोरथ सिद्ध गर्ने हुन् । पूर्वकालमा सुर र
असुरहरुमा युद्ध भए,जसमा दैत्यहरुले देवताहरुलाई पराजित गरे ।
मायामोहस्वरुपोसौ,शुद्धोदनसुतोभवत् ।
भगवान मायामोहको
रुपमा आएर शुद्धौदनको पुत्र भए ।
हिन्दू धर्मग्रन्थ भनी मानिने पुराणहरुमा
बुद्धलाई असुर ( राक्षस) भनी बताईएको छ । भविष्यपुराणमा भनिएको छ
बलिना प्रेषितो भूमै,मयः प्राप्तो
महासुरः ।
शाक्यसिंह
गुरुर्गेयो,बहुमाया प्रवर्तक।।३०।।
स नाम्ना
गोतमाचार्या, दैत्य पक्ष विवर्धकः ।
सर्व तीर्थेषु तेनेव,यंत्राणि स्थापितानि
वै ।।३१।।
त्षामधोगता येतु
बौद्धाश्चासंसमन्ततः ।
शिखा सूत्र
विहिनाश्च,बभूवूर्वर्णसंकरा ।।३२।।
दशक कोट्या स्मृता
आर्या,बुभबुबौद्ध मार्गिणः ।।३३।।
(भविष्यपुराण,प्रतिसर्ग पर्व -४,अं.२०)
बाल्मीकी रामायणमा
भनिएको छः
यथा हि चोरः तथा
हिबुद्धस्तथागतं नास्तिकमत्र विद्धि ।
तस्माद्धि यः
शक्यतमः प्रजानां स नास्तिके नाभिमुखा बुधः स्यात ।।
( बाल्मीकी रामायण,
गिता प्रेस गोरखपुर,अयोध्याकाण्ड,
सर्ग -१०९,श्लोक-३४)
अर्थ
जसरी
चोर (डाँकु) दण्डनीय हुन्छन्। त्यसै
प्रकार (वेदविरोधी)
बुद्ध ( बौद्धमतावलंबी)
पनि दण्डनीय छन् ।
तथागत(नास्तिक
विशेष ) र नास्तिक ( चार्वाक ) लाई पनि यहाँ त्यसै दर्जामा सम्झिनुपर्छ ।
त्यसैले प्रजाउपर अनुग्रह गर्नलाई त चोर समान् दण्ड दिलाओस्,परन्तु जो वशको बाहिर छन् ,उस नास्तिकउपर
विव्दान ब्राम्हण कहिल्यै उनुमुख नहोउन,उसंग वार्तालाप नगरोस ।
यहि
आधारमा पनि राणाशासन कालमा बौद्धमत मान्नेहरु बौद्ध भिक्षुहरुलाई देश निकाला गरीयो
। पंचायतकालमा पनि बौद्ध गुम्बा तथा बौद्ध बिहार बनाउनेहरुलाई कारवाही गरीयो डोजर
लगाएर भत्काईयो । आज भोली पनि बौद्ध बिहारहरु निर्माण गर्न रोक लगाईन्छ । बौद्ध
बिहारहरु भताभुङ्ग अवस्थामा राखिन्छ उदाहरणको रुपमा सुर्खेतमा रहेको नेपालकै सबै
भन्दा ठूलो बौद्ध भग्नावशेष बिहार ।
भन्न त
बुद्ध बिष्णुको नवौं अवतार हुन भनेर बुद्ध धर्मलाई हिन्दू धर्मकै अन्तरगत हो भनेर
भ्रममा नपारेको त होईन ।
यद्यपि
वैदीक परम्परा हाम्रो यस जम्बुव्दीप क्षेत्रको प्राचीन मान्य परम्परामध्य हो ।
दुवैको आआफ्नै गौरवपूर्ण स्वतन्त्र अस्तित्व ई । कुनै एक परम्पराव्दारा आफैले
आफूलाई उच्च र दोश्रोलाई निचा देखाउने कार्य परस्पर व्देष,वैमन्स्य बढाउनेको कारण बन्दछ ।
भवतु
सब्ब मङ्गलम् ।
No comments:
Post a Comment