Friday, June 21, 2013

धम्मपद - बुद्धवग्गो




आदर्शवादी पथबाट हुंदै बुद्ध हामीलाई त्यसलाई जागृत अवस्थामा लैजान्छौं जहाँ मन  सांसारिक तत्व भन्दा माथि उठेर अलौकिक प्रकाश बाट प्रकाशित हुन्छ । धम्मपदको यहि सार हो । ..बुद्धवग्गमा यही भनिएकोछ  हाम्रो जीवनको रुप रेखा हाम्रो मन गर्छ जस्तो विचार त्यस्तो कर्म  जस्तो कर्म त्यस्तो योग । जीवनलाई सुखद बनाउन  प्रति बुद्धवग्गको यो नीतिहरु  मनमा आशा र आस्थाको बोध गराउँछ ।
१७९.
यस्स जितं नावजीयति, जितं यस्स [जितमस्स (सी॰ स्या॰ पी॰), जितं मस्स (क॰)] नो याति कोचि लोके।
तं बुद्धमनन्तगोचरं, अपदं केन पदेन नेस्सथ॥
त्यो विजेता हो , त्यसमा कहिल्यै विजय प्राप्त गर्न सकिंदैन ..उस्को प्रभाव क्षेत्रमा कसैले बाधा गर्न सक्तैन । त्यहाँ पुग्ने मार्ग छ बुद्ध ..जो जागृत स्वरुप हो ।
१८०.
यस्स जालिनी विसत्तिका, तण्हा नत्थि कुहिञ्‍चि नेतवे।
तं बुद्धमनन्तगोचरं, अपदं केन पदेन नेस्सथ॥
बस बुद्धको समीप हुनको लागि इच्छाहरुको जाल तथा माया मोहको भुमरीबाट निस्कनुपर्छ ।
१८१.
ये झानपसुता धीरा, नेक्खम्मूपसमे रता।
देवापि तेसं पिहयन्ति, सम्बुद्धानं सतीमतं॥
ईशवर पनि जागृतहरु सित प्रतिस्पर्धा गरेर उनी माथि कृपा हुन्छ ..जागृत भएर ध्यानवस्थामा नै पूर्ण स्वतंत्रता र शांतिको प्राप्ति सम्भव छ ।
१८२.
किच्छो मनुस्सपटिलाभो, किच्छं मच्‍चान जीवितं।
किच्छं सद्धम्मस्सवनं, किच्छो बुद्धानमुप्पादो॥
मनुष्य योनिमा जन्म लिनु कठिन छ .. तैपनि मनुष्य भएर रहनु त्यो भन्दा कठीनछ ..धर्मलाई बुझ्नु  झनै कठीन तथा निर्वाण प्राप्ति सर्वाधिक कठिन छ ।
१८३.
सब्बपापस्स अकरणं, कुसलस्स उपसम्पदा [कुसलस्सूपसम्पदा (स्या॰)]।
सचित्तपरियोदपनं [सचित्तपरियोदापनं (?)], एतं बुद्धान सासनं॥
सबै अकुशलबाट ६ढा होउ ..कुशलता उतपादन गर्न कोशिश गर्दै गर मन मस्तिष्कको शुद्धता राख ।
१८४.
खन्ती परमं तपो तितिक्खा, निब्बानं [निब्बाणं (क॰ सी॰ पी॰)] परमं वदन्ति बुद्धा।
न हि पब्बजितो परूपघाती, न [अयं नकारो सी॰ स्या॰ पी॰ पात्थकेसु न दिस्सति] समणो होति परं विहेठयन्तो॥
धैर्य राखेर सहनशक्तिको साथ जीवनको मूल उद्देशय अर्थात निर्वाण प्राप्ति कोशिश गर्दै गर कसैको कष्टको करण न बन र न कसैलाई कष्ट देउ ।
१८५.
अनूपवादो अनूपघातो [अनुपवादो अनुपघातो (स्या॰ क॰)], पातिमोक्खे च संवरो।
मत्तञ्‍ञुता च भत्तस्मिं, पन्तञ्‍च सयनासनं।
अधिचित्ते च आयोगो, एतं बुद्धान सासनं॥
धम्मसंहितामार आचरण गर्दै अरुको दोषहरुलाई नहेर ..अरुलाई दुःख नदेउ .. खान र सुत्नमा संयमित होउ र ध्यान गर्ने पूरै चेष्टा चेष्टा गर ।
१८६.
कहापणवस्सेन, तित्ति कामेसु विज्‍जति।
अप्पस्सादा दुखा कामा, इति विञ्‍ञाय पण्डितो॥
स्वर्ण भणडारले पनि तृष्णा मेटाउन सक्तैन मनको प्यास मेटाउन सक्तैन ति बुझ्ने हुन जो जान्दछ कि तृष्णा ..अन्तमा दु:खको कारण हो ।
१८७.
अपि दिब्बेसु कामेसु, रतिं सो नाधिगच्छति।
तण्हक्खयरतो होति, सम्मासम्बुद्धसावको॥
स्वर्ण समान व्यक्ती आनन्दले तृप्ति असम्भव छ बुद्धको सच्चा अनुयायी त्यहि हो जो इच्छाहरुलाई मारेर अनमोल आनन्द प्राप्त गर्दछ ।
१८८.
बहुं वे सरणं यन्ति, पब्बतानि वनानि च।
आरामरुक्खचेत्यानि, मनुस्सा भयतज्‍जिता॥
१८९. नेतं खो सरणं खेमं, नेतं सरणमुत्तमं।
नेतं सरणमागम्म, सब्बदुक्खा पमुच्‍चति॥
भयग्रस्त भएर वन पहाडमा तपनु , धार्मिक स्थलको शरण लिना व्यर्थ छ किनकि यसमध्य कुनैपनि मनलाई भय मुक्त गर्न सक्दैन
१९०.
यो च बुद्धञ्‍च धम्मञ्‍च, सङ्घञ्‍च सरणं गतो।
चत्तारि अरियसच्‍चानि, सम्मप्पञ्‍ञाय पस्सति॥
आउ बुद्धको शरणमा आउ धर्मानुसार जीवन जिउँ र संघको अनूकूल व्यवहार गरौं ।
१९१.
दुक्खं दुक्खसमुप्पादं, दुक्खस्स च अतिक्‍कमं।
अरियं चट्ठङ्गिकं मग्गं, दुक्खूपसमगामिनं॥
..तपाईं चार अभिजात सत्यहरुलाई यसरी जान ..दु:ख, दु:खको कारण , दु:खको निवारण र आर्दश अष्टागिंक मार्ग
१९२.
एतं खो सरणं खेमं, एतं सरणमुत्तमं।
एतं सरणमागम्म, सब्बदुक्खा पमुच्‍चति॥
अष्टांगिक मार्ग द्वारा तपाईं दु:ख वेदनाबाट मुक्ति पाउन सक्नुहुन्छ ..त्यसको शरणमा जानुनै उत्तम उपाय हो किनकि फेरि दु:ख वेदना मेटीन्छ ।
१९३.
दुल्‍लभो पुरिसाजञ्‍ञो, न सो सब्बत्थ जायति।
यत्थ सो जायति धीरो, तं कुलं सुखमेधति॥
बुद्धको जस्तो अरु कोहि छैन । यस्तो महापुरुष पटक पटक जन्म लिंदैन । जहाँ यस्तो विवेकी जन्म लिन्छ त्यो समाज उन्नति गर्छ ।
१९४.
सुखो बुद्धानमुप्पादो, सुखा सद्धम्मदेसना।
सुखा सङ्घस्स सामग्गी, समग्गानं तपो सुखो॥
बुद्धको जन्म , धर्मको शिक्षा तथा संघको अनूकूल आचरण आशीर्वादको समान हो ..
१९५.
पूजारहे पूजयतो, बुद्धे यदि व सावके।
पपञ्‍चसमतिक्‍कन्ते, तिण्णसोकपरिद्दवे॥
यसलाई त ईशवरको अनुकम्पा समझनु पर्छ ।
१९६.
ते तादिसे पूजयतो, निब्बुते अकुतोभये।
न सक्‍का पुञ्‍ञं सङ्खातुं, इमेत्तमपि केनचि॥
त्यो श्रेष्ठ हों जुन खराबीलाई त्याग गर , कष्टहरुलाई पार गर , भयलाई जीत  , सम्मानीयलाई सम्मान दिन्छ । बुद्ध एवं उन्को अनुनायिहरु प्रति आस्था र श्रद्धा राख्छ ।

No comments:

Post a Comment